Przejdź do głównej zawartości

Jak robić zakupy na Aliexpress?

Witryna AliExpress.com obecnie dostępna jest w 12 językach: angielskim, rosyjskim, portugalskim, hiszpańskim, francuskim, polskim, hebrajskim, włoskim, tureckim, niemieckim, koreańskim i arabskim. Dla pozostałych użytkowników domena jest automatycznie obsługiwana w języku angielskim. Dostępne są także różne waluty, np.: EUR, USD, PLN i wiele innych.
Asortyment, który posiada AliExpress, to ponad 100 milionów produktów podzielonych na 13 kategorii: moda damska; moda męska; telefony i telekomunikacja; komputery, artykuły biurowe i szkolne, bezpieczeństwo i ochrona; elektronika użytkowa; biżuteria i zegarki; dom i ogród, zwierzęta oraz AGD; torby i buty; zabawki, dzieci, niemowlęta; zabawa i sport; uroda, zdrowie i włosy; samochody i motocykle; ulepszenie domu oraz narzędzia. Posiadanie konta na stronie AliExpress.com jest niezbędne do zrobienia na niej zakupów. Większość przedmiotów dostępnych w sklepie obowiązuje darmowa dostawa z Chin do innych krajów na świecie, w tym także do Polski.
AliExpress obsługuje takie formy płatności, jak: BLIK, karta płatnicza, iDeal, Przelewy24, Yandex.Money, WebMoney, Mobile Payment, QIWI Account, PayU, Sofort, Bancontact, Cash Payment. Wszelkie metody dostępne w sklepie AliExpress są bezpieczne – w momencie płatności, strona jest zabezpieczona protokołem SSL.
AliExpress dostępny jest również w aplikacji na urządzenia mobilne z systemem Android lub iOS.
Spory i bezpieczeństwo transakcji
Każdego kupującego na stronie AliExpress.com obejmuje okres ochronny. W tym czasie konsument ma prawo zgłosić brak zamówionej paczki lub niezgodność przedmiotu z opisem. Trwa on 60 dni od momentu zakupu. Po tym czasie sprzedawca dostaje pieniądze za produkt. Aby odzyskać pełny lub częściowy koszt za niezadowalające zamówienie, podczas okresu ochronnego kupujący powinien otworzyć spór.
Spór ma na celu chronić konsumenta przed oszustwem. W przypadku wadliwego lub niezgodnego z opisem produktu, spór można założyć już od 6 dnia od odebrania paczki. Jeżeli przesyłka nie pojawiła się chwilę przed zakończeniem okresu ochronnego, należy jak najszybciej zgłosić problem – najlepiej 3–4 dni przed wygaśnięciem zabezpieczenia

Komentarze